ZaphiHaha! Jag håller med LN! Denna tråd har jag skrattat mycket åt måste jag erkänna, speciellt när Hazelmannen detaljstuder ett inlägg jag gjort på ZOOPET och drog slutsatserna att bara för att jag känner till att blått är en bra färg att blanda med gult så skulle det innebära att ciklid.se håller på att vridas från ciklider! Då är det svårt att hålla tyst!
Låt folk skriva om vad de vill! Klaga inte på saker som inte går att påverka. Lägg istället energin på att skapa trådar och diskutera saker ni tycker är intressant, för i slutändan är det på så sätt man kan påverka forumet!
Det fanns inga detaljer att studera. Det var enbart ett svar på en fiskfråga som besvarades med komplementfärg argument. Den slutsatsen jag drog, när jag läste det för första gången var att nu sitter Zaphi i fotogrubblerier och inte alls tänker akvaristiskt. Jag tänkte också på att de var märkligt att det kommer ett så pass dåligt svar från en akvarist som Zaphi som skrivit så mycket klokt tidigare.
Att det jag ger ett svar som kallats ovederhäftigt kommer sig att Zaphi bad om ett svar genom att skriva.... Förklara!
Å att jag skrev det i mitt inlägg här på NCS, skall mer ses som en avslutning på mitt inlägg och som ett exempel på en glidning mellan intressen.
Å du, vill du hänvisa till mig, är inte mitt nick-name Hazelmannen. Är det ett sätt att
försöka förlöjliga mitt inlägg eller vad sysslar du med?
Å det väsentliga i mitt första inlägg i denna tråd är;
"Jag menar att om gamla frågor inte får ställas på nytt, så kommer forumet att sakta men säkert avklinga till att nästan inga akvarierelaterade frågor alls ventileras."