Alexander YlipääStefan, jag förstår inte meningen med denna tråd är eftersom du påpekar efter varje "mothugg" du får att det inte är något fel med forumet och dess trådar. JAG tolkar det som i det första inlägget du skrev att det helt enkelt skrivs för mycket fototrådar jämnfört med ciklidrelaterade trådar - stämmer det ?
Annars får du gärna förtydliga din ståndpunkt, för jag har svårt att förstå den.
ja alexander att du inte förstår vad stefan skriver det beror nog inte på att han är otydlig, det beror nog på något annat.
jag håller också med stefan att det är för mycket foto som inte är relaterat till ciklider, och att det känns att det blir mer och mera sådant som inte är fiskrelaterat i forumet, jag går också in på tråden lägg upp dina bilder, men vad ser jag en hel del landskapsbilder, insekter, katter, grodor, lampor, kyrkor och andra djur. plus att det blir en massa kommentarer om ljus och hur man ska fotografera, och jag skummade bara lite på ytan.
och zaphi du vet att jag gillar dig, och du är ofta påläst och du gör ett jättejobb här på ncs.
men du kanska är lite enögd här, för att fotografering tycker du väldigt mycket om.
plus att stefan aldrig är rädd att ge sig in i hetluften, det kanske inte alltid är så bra.
så jag har ett förslag.(nu vet jag inte om det blir mer jobb eller om det genomförbart)
om vi kunde moderera bort dom bilderna som inte har med fiskar att göra, eller lägga dom på övrigt, så kan ju dom som har det intresset med foto söka sig dit. dom måste ju inte ligga på första sidan.
för jag tycker att på första sidan ska det ligga fiskrelaterade ämnen, eller hur.
så kan dom som söker sig till ciklid.se se att vi sysslar med fiskar i första hand, istället för grodor kyrkor, landskapsbilder,kattbilder, insekter. men jag är kanske en gammalmodig akvarist som är lite enögd.mvh janne