JockeB LundensisKan du sätta in en bild på dina bifasciata? Är för tillfället utan tangentbord till datorn (hungrig valp) men det finns bild i CA tråden så länge..
keno BeastÄr för tillfället utan tangentbord till datorn (hungrig valp) men det finns bild i CA tråden så länge.. Valp å valp!
JockeB wracker7.5 månad å 50kg :O vilken ras? Det är en Fila Brasiliero (Brasiliansk Mastiff) med lite Niapolitansk Mastiff i.. Finns bilder på Min Zoon..
Lundensis Johanmåste vara billigare med hundfoder än tangetbord :P Det vet i tusan det. På sopsorteringstationen finns det gott om tangentbord. Lite off topic, ber om ursäkkt för det.
JockeB Johanmåste vara billigare med hundfoder än tangetbord :P Hehe nu ska vi inte kapa Viejatråden här, men helt rätt Lundensis... Tack för bilden Jari..
Lundensis jarinenEn bild på en av Beasts bifasciata tagen för 3-4 veckor sedan. Mvh Jari Underbar!!!!
Pangaea Hmm... Det är nästan så man skäms att säga det... :I Här har man utgett sig för att vara nån sorts vieja-expert men faktum är att jag hittills inte kunnat rapportera en enda vieja-lek... förrän i morse... mitt största och äldsta vieja-par, maculicaudorna, har efter sju sorger och åtta bedrövelser ÄNTLIGEN fått till det... å jag som nästan gett upp hoppet beträffande dom... har nämligen läst någonstans att maculicaudor bara leker under en begränsad tidsperiod av sin levnad och att de helt enkelt lägger ner den verksamheten på äldre dar... å med tanke på att både min hane och hona passerat 30cm-strecket med råge trodde jag att de skulle fyra av lösplugg resten av sin levnad... men men bättre sent än aldrig antar jag... får se om de nu klarar av att behålla ynglen oxå... :)
Pangaea Niclas LarssonGrattis Magnus Kul att höra ! Är det en jättekull nu då ? Det återstår att se... De hade precis hunnit börja när jag var tvungen att sticka hemifrån i morse...
Ove-Planstedt Grattis Magnus, ända nackdelen är väl att det kommer bli ganska trångt i karet framöver. Mitt V.fenestrata par som har yngel nu, har lagt beslag på nästan halva karet som är 2,5 m.
Micke-Jarhl PangaeaHmm... Det är nästan så man skäms att säga det... :I Här har man utgett sig för att vara nån sorts vieja-expert men faktum är att jag hittills inte kunnat rapportera en enda vieja-lek... förrän i morse... mitt största och äldsta vieja-par, maculicaudorna, har efter sju sorger och åtta bedrövelser ÄNTLIGEN fått till det... å jag som nästan gett upp hoppet beträffande dom... har nämligen läst någonstans att maculicaudor bara leker under en begränsad tidsperiod av sin levnad och att de helt enkelt lägger ner den verksamheten på äldre dar... å med tanke på att både min hane och hona passerat 30cm-strecket med råge trodde jag att de skulle fyra av lösplugg resten av sin levnad... men men bättre sent än aldrig antar jag... får se om de nu klarar av att behålla ynglen oxå... :) Trevligt Magnus!
wracker Pangaeaynff!! ..alla äggen borta i morse... :( har dem nu lekt kanske dem kommer till skott snart igen ?
Johan kom o tänka på en sak, har inte mycket erfarenhet av veijor, vid vilken strl börjar de leka el ålder? zonatum är runt 20-25, argentea runt 10-12cm. när började era leka, samt trixar ni något innan el inreder el liknade för att trigga?
imported Kompis fick den här och jag antar att det är en Vieja. Själv väljer jag mellan två arter men ni experter vet säkert bättre. Så frågan lyder vad är detta??