tezzBasilika höjer dina fiskars allmänna välmående
Angelika hjälper mot stress
Anis främjar aptiten och matsmältningen
det sista ger direkt resultat ,Angelika har jag ej provat
trevligt tezz att du har gått över till räkmix, har du slutat men andmat.
du kanske till och med kan lägga ut lite bilder på dina fiskar så vi kan se vilka färger och vilka proportioner fisken har, och vad du matar med.
det tycker faktiskt jag alla ska göra lägga ut lite bilder på sina fiskar, och berätta vad dom matar med, vilket ph dom går i, hur ofta dom gör rent sina filter, plus lite andra saker som dom känner för att berätta föt oss om sina fiskar, typ en varudeklaration. jag kan ju börja jag har ju lagt ut lite bilder på mina fiskar på, akvarie och fiskrelaterade bilder.
jag matar med minräkmix innehållande 10 kg räkor 5kg ärtor, 50 gram gelatin, astaxanthin en matsked men bara till dom röda fiskarna.
jag har ett ph på 8 i kranen hårdhet på 3, jag har bara lagt i lite snäckskal i baljorna tillsammans med sand.alltså inget bikarbonat.
byter hälften av vattnet en gång i veckan, jag har aldrig gjort rent mina filtermattor på 15 år.
så kom igen nu och berätta hur ni matar, plus lägg ut lite bilder på era fiskar så vi kan se hur dom ser ut färgmässigt och vilka proportioner dom har.