HåHum, Och vad tycker du är intressant ??..
TK tycker att det är intressant att klaga och gnälla på att moderatorerna raderar inlägg, anser sig vara bättre än alla andra osv. Nu raderas det nästan inga inlägg längre och man får inte klaga på enskild moderering, ingen drar igång drev som går ut på att skada NCS och misstänkliggöra motiv bakom enskilda personers agerande troligen för att man blivit uppretad på dessa personer (varför vet jag inte, kanske är stämningen bättre?). Detta tycker TK är trist. Detta är en stendöd diskussion eftersom det bygger på flera felaktiga uppfattningar. Nästan alla "hyllade" de nya reglerna men ännu viktigare, forumsdeltagandet gick upp. Det är löjeväckande att tro att den nedgången som vi kanske sett i sommar beror på något som gjordes för ett halvt decenium sedan. Dessutom är de personer som TK är tjurig på inte aktiva i NCS längre. Som jag minns det var ingen tjurig på mig under den här tiden och jag var
mot stängda delar på forumet.
Reglerna styrde inte bara upp användarna utan även moderatorerna -Reglerna gäller även dessa och moderatorerna får inte HELLER diskuttera enskild moderering i trådarna. Det senare är troligen en minst lika viktigt orsak till att tivseln ökade efter införandet av reglerna vilket i sin tur gjorde att nästan alla som sagt blev mycket nöjda. Detta gäller även de som TK tror har flytt. I verkligheten så deltar inte en hel del pga. tjaffs, inte för att tjaffs inte tillåts!
MEN, detta är LÄNGE sedan. Så sluta tjaffsa och var konstruktiva.