Ja vad ska man man säga, vad VI VILL med forumet.
Ja att det kanske ska vara lite högt i taket när det gäller inläggen, det är helt okej att man kan moderera bort diverse inlägg, för att ibland så kan det skena iväg.
Men att stänga av någon ifrån forumet, det tycker jag är lite väl magstarkt.
Men det är klart det gagnar säkert NCS att dom stängde av mig, för att jag har ju ofta en helt annan uppfattning hur det funkar med ciklider och ofta så går jag emot vad det står i böckerna. Och så får man inte skriva.
Men ni kommer säkert att driva eran förening med 95% ja sägare, men jag tror tyvärr inte att det kommer gå så mycket framåt.Janne
Hmm, jag är ju lite ny här, även om jag inte är ny som akvarist. Jag uppskattar när det kommer nej sägare in i trådarna som hävdar sin egen linje pga av egen erfarenhet. Det är ju det som dessa forum lever på.
Men det gäller att framföra sina åsikter på rätt sätt! Du har, under den korta tid jag varit med, framfört dina åsikter på ett mästrande sätt, som att du har hela facit och alla andra har fel, som jag upplevt det.
Vi alla vet att det inom akvaristiken finns väldigt få fel och rätt. Alla måste få hitta sin väg till sitt perfekta akvarium. Sen kan det behövas lite vägledning på vägen. Men det finns inget facit hur man ska nå fram till sitt egna perfekta.
Ursäkta att jag som n00b framför kritik, vet att det är känsligt. Hoppas att du inte tar det illa vid dig:I
Ja, det där var ju väldigt ambitiöst skrivet;)
Men sen anser jag att trådarna ibland ska få sväva ut lite utanför ämnet och att vi på forumet ska få tjata lite på varandra, vi är ju ändock här för att träffa likasinnade och vi har ju fler intressen än fisk!