Muslimer har jag väl heller inte nämnt någonstans - men det kanske var den association Du själv gjorde när du tänkte på "fusk"?
Näe det var det inte, det var USA jag hänvisade till, men nu vet vi ju alla var du står ;), men å andra sidan har du ju inte försökt dölja det innan heller.
Dock håller jag med dig om att en vänsterregering är det sista vi behöver nu, framförallt behöver vi inte ett tvåpartisystem i sverige som det är nu. Även om jag skulle vilja rösta på V så vet jag att då får jag Sahlin och miljöpartisterna på köpet, lika illa är det på andra hållet, röstar jag på M, fp eller C så får jag Kd på köpet, det är lite loose-loose i sverige idag tyvärr. Enda lösningen är väl att inte rösta alls, och skylla allt på de som röstade. Att det uppdagas fusk är ju inte så underligt, både svenskar och invandrare fuskar så mycket de kan och orkar, för att sko sig själva. Går det att göra ett reseavdrag så gör man det, även om man samåker med tre andra osv. Skapa ett system med kryphål, så är det alltid någon som hittar det.
Och Annmarie, bara lägg ner!
Personligen tycker jag att all kultur skulle bära sina egna kostnader, där har vi också en massa pengar att spara, hur mycket betalar inte jag som smålänning för att östermalmstanterna skall få gå på konserter eller teatrar som jag varken har möjlighet eller intresse av att gå på. Sälj ut statligt finansierade teatrar och konserthus och lägg pengarna på vård, skola och omsorg istället. Då skulle det inte bli många cellister kvar i Sverige :D