Kjell Och vad menar du med "vänsterkriminell". Bara för att alla på din högerkant är kriminella så behöver du ju inte döma vänstersidan bara för det:P;)
Nåväl nu är jag varken höger- eller vänsterkriminell utan mest bara vänster och jag håller helt med dig om att man inte kan kalla sig demokrat om man är för monarki.
Jag vet inte riktigt vad jag skall skriva om detta eftersom det delvis blev ett personligt angrepp. Jag undviker att gå i svaromål kring det rent personliga utan försöker förklara begreppet "vänsterkriminell".
Jag använder begreppet "vänsterkriminell" ganska regelbundet för att skapa opinion mot den kriminella vänsterna som är mångdubbelt fler (uppskattningsvis femtio till hundra gånger fler) och mångdubbelt farligare är den pöbelhop som vi kan kalla högerkriminella (fascist och nazi relaterade grupperingar) och som jag anser är en grupp relativt harmlösa gaphalsar (nazipojkarna alltså) som mer är ute för att visa sig (exhibitionistiskt) än att åstadkomma något politiskt. Angående de olika sidornas farlighet delar jag denna uppfattning med de poliser jag känner. Poliserna anser även att de "vegankriminella" och framför allt de "djurrättskriminella" är ett stort hot mot demokratin.
Kom nu inte med Sverigedemokratera. De som röstar på dem är missnöjesröstare i allmänhet och knappast några antidemokrater. Och att det i en stat med en lägsta skatt på arbete med 53% och ett genomsnittligt uttag som kanske ligger uppåt 65% och som för de högst beskattade ligger på minst 71% och med moms och indirekta skatter ligger runt 77% skulle generera missnöjesväljare är väl inte så konstigt. Skit, nu glömde jag jobbskatteavdraget. Jag ni får trösta er med att siffrorna är beräknade utan det komplicerade jobbskatteavdraget och att vi med jobbskatteavdraget har fått en lägre skatt med borgarna med ca 5%. Alla siffror är beräknade av mig utifrån min erfarenhet och kunsap om det svenska skattesystemet.
Begreppet vänsterkriminell hade väl inte någon riktig bärighet i just detta inlägg utan begreppet var bara till för att skapa den opinion som jag vill åstadkomma kring den livsfarliga och ganska dolda (skickligt av dem) ickedemokratiska vänstergrupperna.
I viss mån uppfylldes min vilja.
Det var en kort förklaring på min tolkning av vänsterkriminell.
Angående min politiska hemvist lämna jag den därhän.