Goran-A Vad kul med en egen Årstråd för Hästnosar :D Det har ju redan kommit in väldigt många fina bilder på olika sorter. För den nyinkommne i ämnet så är det ju bra att veta att Hästnosar är ett mycket trevligt sällskap ihop med Troffar. Mvh Göran
maltandis Johan Här kommer bild på mina clowner Fina, kul med lite annat än troffar och petrisar. De här kan man ju ha med båda. Blev ett till par idag på mina hestnaeser, honan har lite ägg i munnen,
doohan :) Denna fina hästnos fick ASI hem en gång när jag var där. Grymt fin hästnos. Lika fin som isarcaen.. Mitt lilla bidrag Eretmodus cyanostictus zambia
Lars Det var det namnet jag fick av Kent i Nol. Det var rätt viktigt med Zambia sa han,,,,,varför vet jag inte. Kan kolla med han om det finns ytterligare info om namnet.
DaRe Jag känner mig som en sådan partykiller när jag alltid tjatar om dessa saker. Säg till om jag ska hålla tyst och känn dig/er inte tvingade att gräva fram några svar.
maltandis Nu är det två honor som simmar omkring med stora hakor En hästnos som är nyfiken på om de inte är fler som har hästnosar.
maltandis Tack HåE :) De är inte ofta man får till det med skärpan och allt går ju inte att fixa i gratisprogrammet jag använder för att beskära och fixa bilderna i. Använder mig av picasa.
maltandis Grym bild maltandis, den hade fått rejält med röster av mig i fototävlingen. Jag lär väl vara med och tävla när jag övat lite mer :-) Tack David .
Lars Var i Zambia kanske du vet då med andra ord? Fick svar idag. Fångstplatsen skall visst heta Zambia *-) När den inhandlades, så var den väldigt speciell och ovanlig!?
Repen1 Får väl också ge mitt lilla bidrag (fast långt från "Maltandis" klass") på mina "T irsacae Mabilibili" Mille.