"Varför skriver ingen?"
Jag har haft fullt upp med diverse skolarbeten, jag hade matteprov igår och nästa matteprov är i början av nästa vecka, jag hade redovisning av projektet i webbdesign idag(Det blev givetvis ännu en akvariesida...
http://hem.bredband.net/freisa/Projekt/ )
...och jag har typ 3 prov i Information och Layout imorgon... Inte nog med det, det ligger dessutom tre labrapporter i fysik och väntar på att bli färdiga, de ska vara inne senast på tisdag nästa vecka... *svettas* ;P
Nåja, här hos mig är det i alla fall lugnt i karet. Jaguarerna bråkar i och för sig då de snart ska leka igen men honan verkar ha tuffat till sig lite sedan sist och hanen kan inte köra med henne lika hårt som tidigare, mycket glada nyheter om jag själv får säga. :)
Jaguaren i det mindre karet har blivit skygg...
Jepp.
Jag vet inte varför men det har blivit värre och värre sedan jag tog bort malawicikliderna, han simmar iofs runt i karet men han är väldigt försiktig vid matningen och går man fram för hastigt till karet så simmar han raskt iväg och gömmer sig under innerfiltret... :P
Jag provade ju sätta dit sorgmanteltetror men dessa började han genast sätta i sig och jag flyttade dem givetvis på en gång, tetrorna har gått i 375an sedan dess och ingen har försvunnit ännu.
Hur jag ska få den lilla jaguaren att tuffa till sig har jag ingen aning om, akvariet är för litet för att husera stimfiskar så det alternativet går bort.
Martin, hur gjorde du med dina för att de skulle skaka av sig sin rädsla? ...väntade du bara eller gjorde du några åtgärder som kanske kan fungera även hos mig?
Mvh Fredrik Isaksson