Micke-Jarhl En grupp B.Tricoti skulle jag satsat på som "huvudfisk" tillsammans med sandsillarna. Tackar för tipset ska kolla detta när det blir läge. Först lite nya moduler och någon form av mindre stenröse För yngel mm. Har lite jobb framför mig nu....
Micke-Jarhl då är jag igång ut med vatten och sand och den lösa inredningen idag Nu kör jag återkommer när det är tömt..
RobinH Hupp, har du kvar CA eller betyder litegrann att du gör det "all-in" :bouaaaaah_40: Jag har ett Parachromis dovii laguna de arenal lekpar kvar som jag inte ska göra av med, men dom andra karen står tomma;-)
Micke-Jarhl Följer denna tråd med glädje Micke, jag har oxå snöat in på tanganyika litegrann:-) Får vi slå våra kloka huvud ihop Robin ;-)
Micke-Jarhl moduler på tork + tvätta sand står på schemat idag Håller på tvätta sand ute i det fina vädret och moduler ute på tork i solen...
Banderad Se bra ut Micke, följer tråden med intresse. Du kommer garanterat gilla Tanganyika Robin. /Jocke
cichlids4fun Följer denna tråd med glädje Micke, jag har oxå snöat in på tanganyika litegrann:-) hahahaha:D jag sa ju det men både du och jinnarpan sa ju fy fan;)
Micke-Jarhl sanden ur tar en paus nu till imorrn då blir det mer rengöring. Klar med helgens mål nu . Mer jobb imorrn skära bort limrester dammsugning och till slut tvätta med T-röd. Återkommer när jag ska börja bygga upp igen ...bilden blev lite mörk sorry...
Micke-Jarhl Anders i Härligt! Skall bli intressant och se vad det blir av detta. Ska försöka få till en biotop för firrar som du verka ha Anders. Blir en del klippor på sidorna sen ska jag försöka få till grytor med hyfsade djup av sand, inte säker om det går men tänker prova,, allt med hjälp av moduler
RobinH Micke gick inte att ta bort bilden blev ju upp ner jaja ni ser ändå hehe! Vad är det för ful fisk du har i burken;-)
Micke-Jarhl Nu så är det kliniskt rent nu börjar det roliga och svåra.men först ut jaga fatt i fler moduler . Återkommer med förslag nästa gång. ..